Johan-Bakker.reismee.nl

Auckland...

Finaly....eindelijk ben ik in Nieuw Zeeland.

Melbourne was een leuke ervaring! Twee dagen wezen shoppen met Caz om vervolgens vanochtend na 20 dagen afscheid van haar te nemen. Ik wist inmiddels van thuis al dat afscheid nemen zwaar tegen kan vallen....maar dat het tijdens het reizen ook vies tegen valt...! Dat was even nieuw. Twintig dagen veel lol gehad en bijna elke dag naast elkaar gezeten in bus je kan gerust zeggen beste maatjes geworden. En dan voelt het toch vreemd om alleen verder te gaan hoe raar dat misschien ook klinkt. Aan de andere kant ook wel weer spannend op naar nieuw avontuur en nieuwe mensen!

En zo ging ik vanochtend naar het vliegveld voor nieuw avontuur. Was om 10:00 uur 's ochtends op het vliegveld. Mijn vlucht zou vertrekken om 12:30 uur...en vertrok uit eindelijk om 16:00 uur ivm mankementen door de warmte! 45 graden!!

Vervolgens een vlucht van 3,5 uur. *tijdens de vlucht gelijk alweer nieuwe contacten op gedaan*
Om daarna met tijdsverschil om 21:15 uur te landen. En dan denk je dat je er bent......vergeet het maar! Dan komen alle controle's. Bijna iedereen kon door lopen maar ik moest natuurlijk mijn schoeisel laten zien. En laat ik nou net mijn backpack geheel zorgvuldig in gepakt te hebben! Maar dat mocht niet baten alles uit de tas schoentjes bekijken...en na de goedkeuring alles weer in de tas. Snel een hapje gegeten en een shutle (busje) gepakt naar Auckland. Deze heeft vervolgens een detour door Auckland gemaakt om mij als laatste om 23:30 uur af te zetten bij mijn hostel. En dat geheel buiten het centrum! Hehe...ben benieuwd wat ik morgen allemaal ga mee maken! Voor vandaag is het genoeg geweest en wordt het tijd voor mijn bedje!

Tijd om wat planningen te maken morgen en te beslissen wat ik wil gaan doen! Tot een volgend verhaaltje maar weer...

Johan

Reacties

Reacties

Jolanda ten Hoeve

Hey Johan, Kan wel zeggen dat jij je dagen optimaal benut! Mooie foto's en verhalen. Veel plezier daar en genieten genieten genieten:)
Kus Jolanda

Judith

Het is een prachtig land, genieten daarginds!!
In het centrum zitten genoeg hostells maar die zal je ondertussen wel hebben gevonden, veel plezier...

Jud.x

reens

he hoi! wat een schitterende fotos man! die op het strand zijn ook erg leuk! wat een creativiteit!
Nu in NZ, ze waarschuwen voor overvallen daar dus kijk maar uit! ga je nog mensen opzoeken daar of eerst lekker toeren?
hier alles prima, met je aan- en bestaande oomzeggers gaat alles prima. jeen heeft het regelmatig over je.. Zwarte golf of politiewagens laten zich altijd afvragen of ome johan er ook inzit.. Dus je word gemist hoor!
we gaan hier de vorst weer in, tenminste dat word zo voorspeld.. we shall see... maar mocht het echt weer goed gaan vriezen dan kunnen we het skiepak wel meenemen voor hil volgende week.. zal wel even moeten omschakelen! Nou maar een fijne tijd daar! Groeten van de mannen en mij

Ria en Jan

Hallo Johan,
Je hebt van die mensen , die hebben altijd geluk.Die komen van geluk nog eens onder de trein.Jij bent ook zo een. Eerst je vlucht te laat, daarna schoen controle.
Ze zullen wel gedacht hebben, in die kleine schoenen, past veel in.En dan nog een gratis detour, wat je weer geld doet uitsparen. Heb je meteen weer tijd voor wat anders.Johan we zijn stinkend jeloer op je, en hopen dat je weer mooie en spannende dagen tegemoed gaat.Groetjes van Ria en mij.Jan.

André en Jolanda

Hey Johan, wij zaten in Auckland in een backpackershostel midden in het centrum! Erg groot gebouw waar 's avonds ook van alles werd georganiseerd... Misschien een aanrader. Verder is de haven een must see en natuurlijk de sky tower. Daar kun je heerlijk eten, waarschijnlijk moet je vantevoren reserveren vooral bij het draaiende gedeelte. Het vaste gedeelte heb je lopend buffet (ook heerlijk!!) Veel plezier en heb je nog tips nodig, laat het dan even weten!!

Liefs

Yvonne

Veel plezier in Hobbit land!!

Els

Heel veel plezier in NZ, you will love it!! Ik vind het geweldig iig! Misschien komen we elkaar nog tegen? Ik zit nu in queenstown en zit over een dag of 5 in het noordereiland: Wellington.
XX Els

Maaike

Hi Johan,
Alles gaat goed zo te horen! Ik ben sinds 2 weken het noordereiland aan het afreizen en het is helemaal geweldig..check mijn site: www.maaikeleppink.waarbenjij.nu
Morgen vertrekken we van Northland naar beneden om vervolgens Waitoma, Roturua en Taupo te bezoeken. Daarna zal ik weer even in Hastings te vinden zijn en hopelijk kan ik dan snel op naar het Zuidereiland!
Jij enig idee wanneer je het zuidereiland wil reizen? En breng je een bezoek aan Hastings of in de buurt? Zoja, let me know!!

Ciaoo have funnnn

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active