Johan-Bakker.reismee.nl

Queenstown tot Hanmer Springs

Grrrrrrrr !@#$!@#$! Juist ja....had ik net een enormes verhaal getypt gaat deze fijne computer zo in ene uit! Deze computer mag blij wezen dat die niet mijn eigendom is!!!!

In het kort: Ik ben van queenstown naar Milford gereden van Milford naar Invercargill van Inver door de catlins naar Dunedin, vandaaruit naar Oamaru en gister zat ik bij MT cook.

Onderweg veel slecht weer gehad maar ook weeer genoeg mooie dingen beleefd. Ik zit nu inmiddels in Hanmer Springs om morgen mogelijk nog 1 adrenaline dingetje te doen: DownHill op een mountainbike normaal niet zo adrenaline maar ik heb al een 5 mnd niet op een fiets gezeten! Dus dat gaat leuk worden. Daarna ga ik relaxen in de enige hot pools op het zuidereiland :) juist ja!

Jullie zullen het eventjes moeten doen met dit verhaal....het andere verhaal was gigantisch maar ik heb geen centjes meer om deze computer te financieren.

Geniet van de pics en dit mooie verhaaltje. Ik denk dat het mijn 1na laatste verhaaltje gaat worden. Nog een dikke week en het zit er op.....!! Kaikoura en CHristchurch nog op de planning!

Groetjes xx

Reacties

Reacties

Suus

Geniet van je laatste week !!!

Nellie

Time flies he.. Praat je eerst nog in maanden, worden het opeens dagen en als je spreekt over dagen, besef je dat het einde wel heel snel nadert!

Good luck and enjoy your last week mate!

Nellie

Ow, de eerste keer dat ik dagen zeg, bedoel ik natuurlijk weken ;)

Richt

Kort verhaaltje is niet erg, zo hebben we ook nog wat te vragen als je weer thuis bent ;)

Heeel veeeel plezier nog deze laatste week!!!

Bram

Succes jonge!! geniet er nog maar van ik zit te ploeteren achter mn bureau!! Maar.... juni is alweer windsurfen in kos :)

jentje

komst eindelijk wer nei hus. Mooi want we hawwe dy m......

jentje

Must net mei Turkisch Airlanes gean, jer

Els

Wat is de tijd snel gegaan zeg! Nog maar een krappe week en het zit er alweer op voor je...ben blij dat ik me ticket een maandje heb verzet ;)
Geniet nog even van al het moois in NZ en succes in het ' koude' Nederland!
groetjes! Els

Coby de Jong

He WAAGHALS,

Wat een schrijverstalent! Bedankt voor de boeiende reisverslagen. Als je je nog eens wilt laten omscholen?? Welkom back in het Fryske lan.
Time flies when you having fun!!
Oant sjen gr. Coby de Jong

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active