Johan-Bakker.reismee.nl

Taranaki Falls

Even een kort berichtje....het heeft hier de hele nacht geregend maar gelukkig toen ik vanochtend de was ging doen was het droog. Aangezien ik hier een extra dagje had besloot ik om maar een wandeling te gaan maken. Volgens het boekje drie uren maar ik was na 2 uurtjes langzaam wandelen wel klaar!!

Prachtige wandeling door een prachtige omgeving. In het midden van de wandeling een waterval welke door de regen in omvang groter was dan normaal! Geweldig gezicht. Op de achtergrond tijdens de wandeling de met sneeuw bedekte vulkanen! Eigenaardig landschap....

Morgen is het dan zover om 07:00 uur ga ik de Crossing doen. De weersvoorspellingen lijken goed! Ik hoop dat het ook zo zal zijn want ik ben van plan om tijdens de wandeling nog een detour de berg op te maken! Moet wel alles gezien hebben....en voor de LOTRfans onder ons....dit is echt Hobbitland!!

Voor een ieder morgen happy valentijnsdag!! Ik zal de liefde met de bergen delen...

Wink

Reacties

Reacties

Nellie

Super zeg, doe morgen de groeten aan Frodo!

Ria en Jan

Hoi Johan. Jij kunt er ook niks aan doen. Familie kwaal, hé. Je vader en je oom hebben ook van die lange benen. Dan heb je maar 2/3 van de tijd nodig.
En zo houden we tijd over voor wat anders. De groetjes.

Maaike Leppink

Hi Johan, hier even een bericht vanaf Hastings. Ik ben namelijk erg benieuwd of je al weet wanneer je deze kant op komt? Ik verblijf momenteel in Holiday Park in Hastings in mn tentje...
De andere meid heeft me vandaag opgebeld dat haar planning is gewijzigd en niet mee naar het zuidereiland gaat dus op zich kunnen we samen reizen als het een beetje klikt!! Lijkt me gaaf...

Ik hoor wel weer van je...ciaoo groetjes

Bram

niet verdwalen op de berg he!

Klaas

Hey ouwe hobbit! Je vermaakt je wel zie ik, en over internet niks te klagen zeker? Ik heb geen tijd een reactie te schrijven of er staat alweer een nieuw verhaal! :D

Tot snel, Klaas.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active