Johan-Bakker.reismee.nl

Zooooo :) daar was ik weer.......

De auto is gewoon weg geweldig :)

Vanochtendeerst dat gedoe gehad met die vent....en daarna heb ik mijn spulletjes gepakt en ben met de wandelwagen naar het verhuurbedrijf gegaan. Aldaar moest ik wat formulieren invullen om vervolgens mijn auto te checken en op pad te gaan! Hmmm oke en dan ga je in eens links rijden.....stuur aan de verkeerde kant....en automaat :) veel nieuws in 1x! Maar het ging perfect. Geen moeilijkheden of ongemakken gehad. Was zelfs erg gemakkelijk.....heb soms wel de neiging om te veel links te gaan rijden! Maar dat heb ik vast over gehouden van de nederlandse rijstijl.

Op weg naar het noordelijk puntje van het Noorder eiland. Eind bestemming Bay of Islands.
Onderweg besloot ik na een tolweg om maar eens een andere route te nemen dan de snelweg. En zo kwam ik al snel uit bij Mangawhei.....en vandaar uit heb ik een hele route langs de kust gereden. Prachtige stranden en mooie zee...na een frisse duik weer verder gehobbeld met als eind bestemming Pahai! Morgen vroeg ga ik vanuit Pahai met de dolfijnen zwemmen!! Het weer is hier momenteel prachtig dus ik hoop dat dit morgen ook nog zo zal zijn. Ik heb een boottochtje geboekt voor in de ochtend! Ik begreep dat je hier hele lange boottochtjes kon boeken maar aangezien ik dit al in Australie gedaan heb laat ik het nu eerst maar even bij een ochtendje zwemmen met dolfijnen! Dan kan ik misschien in de middag nog een stukkie rijden!

De omgeving is in ieder geval prachtig en het rijden gaat prima....met dit tempo moet ik toch alles wel kunnen zien wat ik wil zien! Heb nog niet zoveel foto's gemaakt maar dat komt nog wel!

Ik zal nu met me auto even een camping opzoeken....om de nacht door te brengen! Tot een volgend berichtje maar weer! Groetjes Johan

Reacties

Reacties

Ria en Jan

Hoi Johan. Vraagje :Zijn de wegen daar nu zo slecht dat je elke keer weer verder hobbeld ? Dat met die dolfijnen lijkt me echt gaaf. Voorzichtig aan en geniet met volle teugen..gr ria en jan

lindert

he maatje weer nieuw land, nieuwe kansen, nieuwe belevenissen en nieuwe verhalen!!
leuk!!!!
ik had geprobeert te smse maar denk dat het met de landcode niet goed is gegaan.
veel rij plezier daar ;)

gr lin en rian

Bram

Toppie gozert!

Die rare kerel is wederom gesignaleerd, deuren zijn nu iig op slot!!
zie je misschien wel in t noorden

mzzl

Kim

Johan!!!!!
Wat gaaf die dolfijnen! Ik hoop dat je ze gespot hebt, want soms kun je nog pech hebben ook!
Is je voet inmiddels helemaal weer de oude?
Heel veel liefs en 1000 kusjes voor jou!
x

Rutger

Ey Johan,

heb even een tijdje niet op de site gekeken en gelijk ben ik weer een middag zoet met het lezen van al je belevenissen :> Goed man! Misschien moet je in NL weer even acclimatiseren qua belevenissen en het aan de goede kant van de weg rijden.... Succes met je campert!

Ltrz

Klaas

Je nummer werkt inderdaad niet, wat Lindert idd al zei. Kun je mij ook een berichtje met je nummer sturen misschien? Have fun in je campertje! :)

Remco

+62411790718 werkt voor mij :)

Mooie verhalen weer bakker! Wel jammer dat je niet op tijd terug bent om te helpen klussen ;) Maar denk dat jij je daar ook nog wel even zult vermaken.. Veel plezier nog!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active