Johan-Bakker.reismee.nl

Werkvakantie?

Ik weet dat gister mijn laatste verhaaltje zou zijn maar dit moet ik toch nog eventjes kwijt....

Lag ik vanochtend heerlijk in mijn bedje......toen ik opeens twee mensen hoorde praten. Dus ikopende mijn slaperige oogjesom te kijken wie dat waren.Puur nieuwsgierigheid. Op dat moment hoorde ik tevens een deur sluiten.Maar terwijl ik de kamer rond keek zag ik verders niemand uit bed. Toen hoorde ik een engelse dame van mijn kamer zeggen: Dat is raar er was hier net een man in de kamer welke met zijn hand in mijn tas zat en vroeg naar ene *naam*!! Dus ik vroeg waar die man nu was en of ze hem eerder had gezien en of ze spulletjes kwijt was. Ze had geen idee wie die man was en naar haar zeggen was ze ook niets kwijt. Toen ik door het raam naar buiten keek zag ik niemand meer. Iemand die dus snel weggelopen is. En zonder echt na te denken, met het bange idee dat hij misschien iets gestolen had van onze kamer, besloot ik om in mijn boxershort de kamer uit te rennen!

Op de parkeerplaats van ons Hostel was niemand meer te zien...dus ik besloot verder te rennen en ik zag nog net iemand de straat over rennen. Dus ik als een gek der achteraan om toch even netjes te gaan vragen wat die persoon nou in onze kamer moest! In mijn beste Engels wist ik de man aan te roepen. De man zag er uit als een zwerver. Doch stevig postuur....Terwijl ik op hem af gingdacht ik nog bij me eigen wat ga ik nu doen hahaha.....maar zoals gezegd ik heb hem netjes gevraagd wat hij in ons hostel moest. Hij gaf aan dat hij om 06:30 uur opzoek was naar een vriend...welke de sleutels zou hebben voor zijn motorfiets! Hmm klonk als Bullshit...dus hem vriendelijk en netjes verzocht om mij de inhoud van zijn zakken te tonen *je verzint het niet he...* En wonderbaarlijk deed hij dit ook nog.....met trillende handen! Was vast en zeker geschrokken van het feit dat er een gekke buitenlander in een boxershort hem achterna kwam. Bleek op eerste gezicht niets in zakken te hebben op een telefoon, sleutels en een telefoonlader na. Zag er allemaal uit als oude troep. Dus als leugentje bij hem maar aangegeven dat er regelmatig wat werd gestolen uit dat hostel en dat dit de reden was dat ik hem niet vertrouwde. Hem de hand geschud mijn excuus aangeboden en weer teruggerend naar de kamer! (alles gaat goed pa en ma) hehe...ik zie jullie al denken!!

Daar waar iedereen inmiddels wakker was en het behoorlijk freaky vond dat deze gast in onze kamer was geweest en met zijn hand in de tas had gezeten van de engelse dame! Gelukkig bleek al snel dat iedereen zijn spulletjes nog had. Maar we waren allemaal 99% zeker dat iemand was die niet opzoek was naar een vriend....!!

En nu ik dan toch nog iets aan werk gedaan heb ga ik zometeen weer lekker vakantie vieren...!

Kan ik dit ook ergens in het systeem wegschrijven als werk.. :)

Reacties

Reacties

Suus

Haha goed bezig !! Bijna je eerste AT'tje voor dit jaar ;-)

Jantsje

Ga maar lekker vakantie vieren!

Ria en Jan

Hoi Johan. Je heb altijd mensen die werk en prive niet kunnen scheiden, ( hihihihihihi )
Veel plezier verder.

Klaas

LOL! En mijn vriendin maar zeggen dat ik een workaholic ben! :D

Nellie

Wahaha, het politiebloed kruipt waar het niet gaan kan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active