Johan-Bakker.reismee.nl

Even een kleine update...

Morgen is het zover!!!

Mijn trip door NZ gaat beginnen in mijn eigen camperbus! Check de kleine foto in de foto page en de layout! Van alle gemakken voorzien:

Vehiclemake: Toyota Granvia/Grand HiAce
Vehicle year: 1999-2001

Minimum camper hire period:
Same citypick-up/drop-off -5 days
Different city pick-up/drop-off -5 days
Peak Season (23 Dec to 10 Jan) - 10 days

Camper van features

General

  • Seats up to 2 adults
  • 1 double bed: 2.0m x 1.35m
  • Bedding

Kitchen

  • Portable gas cooker
  • 2 x 220g gas canisters
  • Cooking utensils
  • Crockery
  • Cutlery
  • Storage under benches

Entertainment

  • MP3 adapter
  • DVD player + 2 FREE DVD hires
  • Radio and CD player
  • 12V cigarette lighter for charging batteries
  • Air-conditioning front and rear
  • Heating front and rear (run off engine)

Safety

  • Seatbelts in front cab
  • Dual airbags
  • Power steering
  • Central locking
  • Fire extinguisher
  • Vehicle jack and tools
  • Snow chains for tyres

Technical Specifications

  • 3.4L engine
  • Automatic transmission
  • Fuel type: unleaded petrol/diesel
  • Fuel tank capacity: 75L
  • Fuel consumption: approximately 12.5L per 100km

Dit heb ik gehuurd voor 52 dagen....voor 1692 euro :) Best cheap al zeg ik het zelf.....

En ik reis met...........*trommelgeroffel*..............met.....niemand!!! :)
Ik had inmiddels alwel wat mensen ontmoet die samen wilden reizen maar hadden totaal andere dingen op hun lijstje staan. Dus heb ik maar besloten om alleen te reizen. Misschien dat ik onderweg nog mensen oppik! You never know...ik ga eerst het noordereiland verkennen! Ik ga proberen om 3500 km te rijden binnen drie weken en daarbij ook nog allerlij dingen te doen! Wens me succes! Daarna heb ik nog ongeveer 4 weken over voor het zuidereiland! Moet nog bekijken hoeveel k's dat gaat worden! In ieder geval morgen ga ik onderweg naar de punt van het noordereiland! Bay of Islands zal mogelijk mijn eerste stop zijn!

In ieder geval ik ben er klaar voor. Auckland is oke...maar te groot! Het is weer een normale stad. Ben gister een kroegje ingedoken met Bram..nederlandse jongen welke inmiddels beide eilanden bijna heeft afgerond! En ik hebaardig wat tips gekregen. Nu maar hopen op al het mooie weer wathij ook heeft gehad!

Ik heb geen idee wanneer ik weer een verhaal onlinega zetten maar Hasta la vista....tot de volgende keer maar weer!!

*bedankt wederom voor de leuke berichtjes, blijft leuk om te lezen!* P.s Ik heb een nieuw nummer in NZ: 0211790718 (moet nog een landcode voor)

Reacties

Reacties

Ria en jan

Hoi Jahan.
Na het zien van de beide video's en na het lezen van je verhaal en de gegevens van je camper , hebben we er alle vertrouwen in dat dit een geweldig tweede deel van je reis gaat worden.Alleen is het te hopen dat je toch nog een hele leuke, spontane reisgezel vind.
Alleen is ook maar alleen.En na twee uur in je zelf kletsen heb je dat ook wel weer gehoord.Voordeel is dat je ook geen ruzie krijgt over wie, wat en hoe enz.Johan geniet ervan, en we wachten met spanning op het vervolg van je verhaal. groetjes van ria en mij.

Yvonne

Yeah baby!! Have fun and be safe!!!

Klaas

Supercool zeg, met een busje NZ doorcrossen! Ben zo jaloers maatje, dat land staat absoluut hoog op de wishlist van 'countries to visit one day'!! :)

have fun!

Harold

Hey Johan,
Heb weer een reeks verhalen van je doorgenomen. Leuk om te lezen. Mooi dat je je nog steeds zo goed vermaakt daar! Ik wens je veel plezier toe in het volgende deel van je reis!
Groeten Harold

Klaas Tulner

He Johan ik had inmiddels al wel gehoord dat je op reis was maar had je site nog niet gezien. Wat een mooie foto's heb je daar. Indrukwekkend hoor. Ik hoop dat je je daar goed vermaakt en vind waar je naar op zoek was. Ik ben inmiddels overgeplaatst naar LWD. Ik kom je vast wel weer tegen veel plezier en nog een hele goede reis.
Groet Klaas T

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active