Johan-Bakker.reismee.nl

Fijne Feestdagen en alvast een gelukkig nieuw jaar!

Reacties

Reacties

femmigje

jij ook Johan!!
Lekker in t zonnetje hahaha raar hoor!!

kusje

Ria en Jan

Johan ook wij wensen jou een geweldig nieuw jaar.Een beetje meer geluk wat de gezondheid aan gaat. En heel veel liefde. En Hiltje zal al deze verhalen ook wel lezen. Deze wensen zijn ook voor jou.

Pake en Beppe Zwaga

We wensen jou veel sterkte met je voet en mooie kerstdagen en veel gezondheid voor het jaar 2009, kom maar gauw weer thuis. Hier hebben we niet van die rare beesten. Wij zijn hier goed gezond, maar missen de zon. We zitten nu aan de glûhwijn bij Ulbe Tjitske en Maaike.

Groetjes en tot ziens
Het ga je goed!

Jeanine

Heey Johan!

Jij ook hele fijne feestdagen en ik wens je een gelukkig en gezond nieuwjaar!!
(En mag je ook volgend jaar nog maar hele mooie dingen beleven!)

Liefs!

Jacob

Eeeeyyyy, Bakkertje,
Zo te zien gaat het gelukkig weer beter met je voet. Hoop dat dit jou enige tegenslag blijft voor de rest van je reis. Maar wat is het daar mooi man, prachtig. Ben een trouwe lezer van jou verhalen. Hey maat ik zou zeggen hele fijne kerstdagen en een gelukkig en vooral gezond nieuwjaar, ook namens Lucie.
De groetjes en Mazzéééél

Richt

Yeehaw Johan!

Heb net alle verhalen weer gelezen :)
Wat een geweldige verhalen, je beschrijft het zo goed dat ik mij goed kan inleven in de situaties, heel knap hoor!

Je zeilverhaal vind ik ... ja..geen woorden voor...wij hebben nog steeds veel plezier op de waddenzee; maar na de foto's te zien en je verhaal te lezen, damn... We want that too!!

Enne..de tegenslag met je voet is heel vervelend, maar dit brengt vast weer nieuwe situaties voort die anders niet had meegemaakt. Blijf positief :)

Je sinter-kerst-webmx-gedicht was trouwens weer op z'n Johans; lang en humoristisch :)

X Richt

Rutger

Ey Johan,

afgelopen weekend net Sinterkerst gevierd en ook je gedicht weer even laten rondgaan... goed bezig weer, je hebt zeker nuttig je tijd daaro ingevuld als tijdelijke invalide ;) Hopelijk gaat het snel weer beter met je voet!

Alvast een gelukkig 2009, met iets minder pech en nog mooiere avonturen.

Groeten,

Rutger.

Judith

Hey Johan..ik wens je ook fijne kerstdagen en een heel gelukkig 2009 toe!! Ik hoop dat je de komende maanden nog veel reisplezier zult hebben, en wij veel leesplezier!

Kuss Jud.

klaas

Voor jouw ook de beste wensen. Ik had wel gedacht dat jij ook even met de croc zou gaan dansen. Je maakt je er makkelijk van af met zo'n klein reptieletje.
Ik hoop dat het verder allemaal goed met je gaat. zo te zien lukt dat wel.
groet

jentje

Joey, ik ha de foto's fon dien poatsje sjoent. Un liets poekeltsje en mar kremenerje, piepje en zeure. Do liekest wol mien wief ut de Pein. It herinnert my oan mien tied vroeger ien Korea. Der hiene we ek sa iets, bieten troch een chiwhawa-rintintintseetsee-mig. De hiele poat moest er hast auw. Wie regelden ein medicien-man ut de bush bush vor 100 euro, en dat wie een goed bod, meer hawe ik der ek net for oer. En sa ot mien pake it vroeger doeng, stekte hie er een nudle ien en soege ut pus mei sien mulle er ut, en wer fjidder de bush bush ien. En dot wie goed op de alderwetse manier.
Jonkje, balen man met je been. Ziet er niet goed uit maar kennelijk weten ze daar wel van wanten. Ik hoop dat jou herstel zeer voorspoedig is en dat je gauw weer verder kan. Prachtige foto's en verhalen man. Beleven wij ook een klein beetje wat je daar meemaakt. Trouwens hier in huize Smits hebben we er een telg bij. Ik ben overstag en hebben een Berner Sennen pup gekocht en hij heet Rico, vernoemd naar de pingiun van Madagaskar.
Johan, verder wensen we jou hele mooie kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar. Groetjes het demolition-team uit Balk.

Jan en Jikke

Hoi Johan, hopelijk vordert je herstel zodat je je reis weer kunt hervatten.
Wij willen je Fijne Kerstdagen toewensen en alle goeds voor een gezond en gelukkig 2009 :) met nog een fijne reis voor de boeg.
Heel veel groetjes van ons allemaal

Jan Sjoerd

He Bakker. Jammer dat het even tegenzit met het reizen door je voet, maar ja, je hebt nog wel een aantal maanden te gaan. Ik zou zeggen vanuit een warm en zonnig Boornbergum: "fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar" en geniet ervan.

Harold

Hey Crocodile Dundee,
Ik lees regelmatig jou verhalen en moet zeggen dat je het ook best wel druk hebt daar :). Leuk om te lezen en vooral mee doorgaan. Hoe gaat het met de gaten in je voet? Ik moet straks weer an die arbeit helaas. Rianne en ik willen je hierbij goeie feestdagen toewensen en het allerbeste in 2009.
Groetjes en tot later.....Harold en Rianne

Harold

Lees net in je laatste verhaal dat je eerst niet verder mag reizen....Mooi klote man!!!

Tien

Fijne feestdagen daar downunder!!

Liefs Tien

Maaike Leppink

Hej Johan,
Hoe gaat het met jou? Vermaak je je een beetje in Australie?
Ik ben nog steeds in Hastings, Nieuw Zeeland. Wanneer kom je deze kant op en wat zijn je verdere plannen?
Hoor van je greetings

Renata

Hey Johan,

hoop dat je fijne kerstdagen hebt gehad. Sterkte met het herstel van je voet! Alvast een knallend 2009!

Groetjes Renata

Grietje

hallo johan
wat een prachtige verslagen. je hebt al heel wat leuke
onvergetelijke situaties meegemaakt.
wat een vreselijke viese wonden.
ik hoop dat het snel en goed geneest, zodat je snel ,
weer verder kunt reisen.
ik wens je alvast een heel goed nieuwjaar. en geniet
nog van alles wat er nog op je weg komt.
GROETJES V AN GRIETJE.

Klaas

Aangezien het daar al 2009 is: HAPPY NEW YEAR MAATJE!!!!

Petra en Clyde

Vanuit het verre koude kikkerlandje wensen we je een heel goed 2009, maak er een mooi, gelukkig, liefdevol en vooral gezond jaar van. Geniet nog ff daar dan gaan wij het ijs nog op met imani op de slee.
Groetjes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active