Johan-Bakker.reismee.nl

Pech of....noodlot!

Pech kan verwijzen naar:

Lot of noodlot is een term die gebruikt wordt om de gedachte uit te drukken dat er een noodzakelijk en onveranderlijk verloop in het leven van een mens plaatsvindt, waarbij de persoon in kwestie niet bij machte is zelf invloed op deze gang van zaken uit te oefenen.

Mmmm bij het zien van bovengenoemde kan ik alleen maar concluderen dat ik veel pech heb waarbij het noodlot meerdere malen kan toe slaan..

Anyway ik heb goed en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat de ontsteking bijna weg lijkt te zijn...het slechte nieuws: De open wonden die ik heb zijn dermate groot dat ik niet verder mag reizen. Dit kan betekenen dat ik hier 1 a 2 misschien wel drie weken kan zitten wachten tot dat de wond dermate geheeld is om verder te gaan. Ik mag eventueel naar een andere grote plaats maar ik moet in de buurt van een ziekenhuis blijven. Ik kan dus niet de trip van Darwin naar Adelaide maken! Aangezien het risico te groot is dat er rommel in de wond komt en er een nieuwe infectie ontstaat. Dus zoals het nu lijkt geen fijne vooruitzichten voor Kerst en Oud en Nieuw....aangezien ik dit in de woestijn wilde vieren!

Ik beschouw dit allemaal maar als een extra experience en uitdaging waar ik naar opzoek was toen ik begon aan deze trip. Misschien iets te veel van het goede maar ik heb het lot nu eenmaal niet in eigen hand. Voor de rest probeer ik er hier het beste maar van te maken en ben druk aan het rond kijken wat mijn opties zijn om alsnog geld uit te geven en plezier te hebben hehe..! Had al iets gevonden in de richting vaneen helicoptervlucht!Misschien kan ik gelijk wel voor de traininggaan...

Trouwens voor de mensen die het nog niet door hadden. Dit verhaal is toekomst en alle andere verhalen zijnuit het verleden. Ik had toen dus noggeen problemen met mijn voet *lucky me.* Jullie hebben nog ehmm twee verhalen te goed en nog een paar foto's....en dan zijn wein Cairns.

Wederom bedankt voor alle berichtjes. Helpt me de tijd door te komen endaardoor voel ik me stukken beter! Dus keep them coming ;) Ow en by the way ik voel me voor de rest prima hoor...kom de tijd wel door! En daarnaast heb ik nog steeds een glimlach op mijn gezicht dus wat wil je nog meer...Zalgelijk even een volgend verhaal online gooien met foto's: Magnetic Island!

Reacties

Reacties

Remco

Wat is dat toch met Nederlands in Australie? Eerst mijn zus 2x en nu jij ook nog eens daar! Hoe krijgen jullie het voor elkaar :/ Mooi om te horen dat je in ieder geval zo positief blijft. Moet ook wel idd, anders kun je net zo goed terug komen. Heb in ieder geval van je geweldige mooie verhalen tot nu toe en ga er vanuit dat je binnenkort nog minstens evenveel van zulke mooie verhalen met ons gaat delen! Beterschap met de voet!

Els

Hey! Jeetje had een poosje niet op je site gekeken, dus dacht even kijken wat voor avonturen jij beleeft. Nou niet de avonturen die gepland stonden dus..... Dat zo'n kl*ote vliegje zulke lelijke ontstekingen kan geven! Goed te lezen dat ondanks deze pech zo positief kan blijven. Ik wens je veel beterschap, en hopelijk snel op naar het oh zo mooie Darwin, alice en de rest. Fijne kerstdagen en een happy en vooral gezond nieuw-jaar!

Suus

Hey Jo !

Nog ff volhouden !!! Straks kan je weer genieten van de avonturen...zeker in Nieuw Zeeland !!!
Alvast een goed uiteinde...

x Suus

Klaas

Niet zo aanstellen hoor. ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active