Johan-Bakker.reismee.nl

Ziekenhuis update...

Even tussen alle verhalen door een ziekenhuis update!

Ik ben vorige week woensdag voor het eerst naar het ziekenhuis gegaan! Daarna ben ik op donderdag nog een keer terug geweest. Beide keren een infuus met antibiotica gekregen. Met alle zegenen van de doktoren het ziekenhuis verlaten en al mijn tijd besteed met op bed liggen mijn voet omhoog houden en niets doen in mijn Hostel. Erg boring. Helemaal als het bloody hot is en iedereen lekker al zijn dingen gaat doen! Maar goed koppie op en door zetten. Afgelopen zondag leken de vooruitzichten nog niet bijzonder goed dus ben terug gegaan naar het ziekenhuis. En ze waren het met me eens dat het totaal niet goed leek. Er zaten inmiddels gigantische blaren op mijn voet.

Dus de dokter besloot om het vel weg te snijden en de wond schoon te maken. Toen kwam er een geweldige zuster langs welke besloot om mij flink te gaan pijnigen...! Deze was namelijk verzot op de pus die in mijn wond zat en wilde dit koste wat kost eruit knijpen. Auch!

Maar goed ze heeft er even flink op lopen drukken zonder zich af te vragen of het uberhaut nog te doen was zonder verdoving....en believe me...bijna niet! Jemig ga ervanuit dat je voet ontstoken is en je het idee hebt dat je hele voet in brand staat...vervolgens komt er een olifant aan die de brand ziet en graag wil dat het brandje uit gaat....nu zou je denken dat deze olifant dat doet door te gaan blussen met zijn slurf...neeeeeeeee Wrong...deze olifant besluit om flink te gaan stampen! Hehe of tewel veeeeeel pijn. Maar goed nadat ik dat overleefd had en wederom een shot aan antibiotica in mijn mik had gekregen mocht ik gaan met de mededeling dat ik deze ochtend een nieuw verbandje moest halen!

Dus ik deze ochtend netjes melden bij de zusters voor een nieuw verbandje....maar toen de dokter en de zusters van deze morgen mijn wond zagen waren zij heel wat anders van plan. Alle pus moest er koste wat kost uitgehaald worden. Niet knijpend...nee snijdend! Zuster tegen Johan: Honey het is slechts doodweefsel dus veel pijn ga je niet voelen! I'm fine just get the shit out of my foot...

Nou en dat heb ik wederom geweten. Het resultaat nu: twee gapende gaten in mijn voet! Gelukkig zijn ze er na bloedonderzoek achter gekomen dat ik de verkeerde antibiotica kreeg voor de bacterie die in mijn voet zat! Dit hebben ze nu aangepast en nu is de verwachting dat ik snel beter wordt! Hehe eindelijk....voor de heling van de wond staat helaas nog wel een 2 a 3 weken. Maar ik mag misschien na een week alweer gaan reizen!

Voor de mensen die geintresseerd zijn in de foto's...ze staan online! Niet geschikt bevonden voor kleine kinderen! Kijken geschiet op eigen risico please...!

Reacties

Reacties

André en Jolanda

Jeetje kerel, wat een pech... En wat ziet het er rantsig uit!! Die laatste foto lijkt wel weer mooi schoon maar die gaten lijken zo diep, dat je je bot bijna kan zien of niet? Wel fijn dat ze nu de juiste antibiotica toegepast hebben, gaat het vast gauw weer een stuk beter met je. En dat die druk er af is lijkt me ook wel prettig, of was dat van korte duur? Balen zeg, hele planning in de war, heb je het nog wat aan kunnen passen allemaal?? Een heel klein geluk bij een ongeluk en dus een groot geluk voor ons, we zijn bijna weer helemaal bij met je reisverhalen...;-) Rustig aan en tot mails!
Liefs

jan en jikke

Hoi Johan. Jij treft het niet echt hè. Nu maar er voor gaan dat de juiste antibiotica het juiste werk gaat doen en dat je snel weer opknapt.
We willen je beterschap wensen en alle goeds voor een spoedig herstel.
Sterkte er mee. Heel veel groetjes vanuit een mooi winterweers Ysbrechtum

ria en jan

Heb vandaag een nieuwe afslank methode uitgevonden.Voor je het eten gaat klaar maken bekijk je even de prachtige, ontzettend scherp genomen foto's van je voet en je hebt gelijk geen trek meer.En omdat je het nog niet hebt klaar gemaakt hoef je ook niets weg te gooien. Hou je ook nog geld over.Tjonge dat zag / ziet er niet echt gezond uit.
Nu maar hopen dat je snel weer op de been bent om je tocht weer voort te zetten. sterkte van ria en mij. Tot de volgende reactie.

hans&reens

mijn god wat ziet dat er vreselijk uit.... In dat gat kun je wel bolletjes vervoeren. Kun je flink geld verdienen en ze zullen er vast niet snel zoeken ;)
Zal er even bij vermelden dat dat Hans zijn idee is...
Hoop dat je na de goede antibiotica weer snel ter been bent. Het stuurt je plannen wel wat in de war natuurlijk. Zou je mij je gewone email adres even willen sturen. Zou je even een fotootje van Jeen in de sneeuw sturen maar ben je mailadres kwijt...
Nou, maar heel veel beterschap. Groeten van Hans en mij.

Klaas

Pfff, lekker is dat weer. Schopt idd de plannen goed in de war! Och, zo kom je iig aan chillen toe! ;) Zal de foto's ff bekijken, kijken of het zo goor is als je zegt... Sterkte!

Yvonne

Damn! Dat ziet er niet lekker uit Johan! Maar over een weekje weer verder, woohooo!

Eric

Ik hoop voor je dat de wond snel heelt en dat je weer verder kunt!! Vraag de volgende keer even aan een van de zusters of zij je wil knuffelen terwijl de andere de pus eruit haalt...!!

Moet zeggen dat je prachtige foto's hebt geschoten. Wat een mooie wereld aan die kant van het wereldbolletje.

Ondanks het voetje veel plezier en genietse....

Greetz Eric V.

Ellen , Ria & Bennie

Heey Johan

We zijn al weer helemaal op de hoogte van je nieuwe verhalen & foto's.
We hopen dat je voet snel gaat genezen !
En dat je je reis weer gauw voort kunt zetten.
We blijven je verhalen & foto's volgens , en wezen je veel sterkte en beterschap !

Veel liefs ons

Kim

Hahaha, ja hier de reactie van de dokter!
Das net best jer !! ;-)
Gaat het nu wel weer allemaal wat beter???
Ze snappen er ook niets van daar in Aussi land!
Hoop dat het je reis niet belemmerd, maar jou kennende zul je dat niet laten gebeuren!
Kussen en beterschap!
Kim

Kim

Oke, ik had de foto's nog niet gezien... nu wel!
Dat is dus echt niet goed....Dat heelt zeker ook niet snel?
Ik ben veel plaatjes gewend, maar dit is inderdaad wel een beetje vies.....Als ik wat voor je kan betekenen moet je het direct laten weten!
xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active