Johan-Bakker.reismee.nl

Poeh he...

Hey iedereen,

Het is inmiddels alweer enige tijd geleden dat ik een verhaaltje heb geschreven of foto's heb geplaatst. Helaas moet ik jullie bij deze mededelen dat jullie nog eventjes moeten wachten! Ik heb het erg druk gehad, Surfen, nationalparken bekijken, gezellig doen, kamperen, nog meer parken bekijken, paardrijden, met een shotgun schieten :) en morgen ga ik zeilen. Lekker drie dagen wit Sundays. En daarna ga ik wel weer eens aan mijn website werken....dus heb geduld.

Alles gaat supers hier. Alwel wat tegenslagen gehad, de boot die ik had geboekt ligt de hele maand december eruit, veel regen, weinig golven in Noosa dus slechte surf, geen koala's gezien na uren wandelen ennnehhmmmm owja een nieuwe camera moeten kopen! Nouja valt allemaal nog te overzien..!

Ik heb inmiddels begrepen dat de sneeuw zijn intocht heeft gemaakt in het koude kikkerlandje NL. Dat is een vreemd idee aangezien ik al bij een enorme kerstboom heb gestaan in mijn kortebroek! Het is hier namelijk naast de regen gewoon warm, erg warm.Alles is hier volledig in de kerststemming...erg grappig om op deze manier de intocht van kerstmee te maken.

Anyway ik ga alles nog wel uitgebreider op papier zetten als ik 4 dagen op een Bountyisland zit. *Magnetic Island* Lekker even relaxen en bijkomen! En dan ben ik ook al bijna bij mijn eindpunt van de oostkust. De tijd gaat snel. Als jullie nog leuke nieuwtjes, weetjes ofzo hebben laat het me weten via de mail! Altijd leuk...

Tot snel....groetjes Johan

Reacties

Reacties

Klaas

Maatje! Dus niet verdwaald? ;) Bounty eiland, klinkt goed! Hier inderdaad pokke weer. Bij jou dus ook niet volop zon dus? Tot de volgende keer, ben weer erg benieuwd naar de foto's.

Yvonne

Good to hear you're ok mate! Die nieuwtjes weet je allang! ;) Ik ben net wezen kerstshoppen in Newcastle, ook leuk!

-X Yvonne.

André en Jolanda

Lekker even relaxen en bijkomen, wat doe je nu dan de hele tijd?? Grapku!! Valt tegen hè, wat je allemaal nog moet regelen?? Veel plezier bij het zeilen, doe de groeten aan Flipper en denk erom want Free Willy is in het echt niet zo vriendelijk ;-) en... lekker genieten op het bounty island!!!!
liefs

Ria en Jan.

Hallo Johan,
Vandaag van je vader en moeder het adres van je site gekregen
We hebben even vluchtig je verhalen gelezen.
Nemen binnenkort even de tijd om alles grondig door te lezen. We wensen je in ieder geval veel plezier.
Als we alles goed hebben gelezen nemen we wel weer kontact met je op via deze site

Nic Westrik

Hey Johan !! Eeeeeindelijk vanaf deze kant eens een reactie. Ik heb je reisavonturen met enige regelmaat gevolgd maar hoe ik moest reageren.. geen idee, digibeet als ik ben. Gelukkig zijn in de weekenden mijn zoons soms thuis en zodoende daar istie dan. Wat een werelds gebeuren man al die indrukken en belevenissen. Ik las dat je rond deze tijd op een onbewoond eiland bent aangespoeld ? Kicke.. de hele dag in koppel en speer rondlopen zeker ? Heb je nog kunnen duiken bij het Barrier Reef ? Ik hoop het wel voor je dat het nu gelukt is, gun je nl. graag die machtige indrukken onder water en al helemaal daar. Schijnt volgens de verhalen die ik hoor van andere duikers echt een van de mooiste spots ter wereld te zijn. Nou ja, zo niet dan is snorkelen daar ook al een hele belevenis. Zoals het nu lijkt komen in januari een aantal Amerikaanse en twee Australische militairen (special forces) naar Nederland. Ik ga ze met mijn zoon begeleiden voor de paar dagen dat ze hier zijn. Zijn nl. geintresseerd in hoe wij werken met AT-honden en soortgelijke honden voor onze sp. forces van Mariniers etc. Ben benieuwd of jij "beroepshalve" nog wat indrukken hebt opgedaan. Nou man, ik zou zeggen geniet er nog maar ruim van en ik volg je voorlopig weer. Het ga je goed, take care en groeten vanuit Folsgare !!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active