Johan-Bakker.reismee.nl

Brisban met mooi weer...

Owyeah....

Ik had weer eens geluk, komt waarschijnlijk door alle voorwerpen die ik bij me heb die me geluk moeten brengen! Maar vandaag was het mooi weer....Bloody Hot! En dan bedoel ik echt Bloody Hot! Men zegt dat het de beginselen zijn van een nieuwe storm! Maar goed daar heb ik dus geen last van gehad!

Allereerst bedankt voor alle reacties! At Jan Smits: Wat voor dingen heb je nodig voor de kids! Let me know want er is hier genoeg te krijgen en ik zit er overna te denken om een doosje met kleding naar huis te sturen! Dit zal dan wel pas eind Januari zijn. Maar eerder heb je nog geen shorts etc nodig lijkt mij! Dus mail me maar....ik zal zien wat ik kan doen! Groeten thuis by the way! P.s je leek inderdaad wel wat op die surfgast hehe...

Vandaag ben ikBrisbane in geweest. Alle leuke en must see dingen bekeken in een(1) dag. Thanks to the lonley planet! Erg handig zo nu en dan.

Nog even de shops in geweest! En goddamn wat hebben ze hier toch leuke winkels! Ik kan zo de hele winkel wel leeg kopen! Maar goed ik kan dat allemaal niet mee sleuren! *De storm is inmiddels begonnen!*

En het gaat er raar aan toe...gelukkig zit ik binnen! Maar Brisbane bekeken en morgen op naar Noosa...Surfs up! Hopen dat de weer goden me goed gegund zijn! Maar ben bang dat ik weer veel regen ga zien!

Groetjes allemaal....!!

Reacties

Reacties

Jacobien

Hey Johan!

Wat super die foto's en die verhalen! Je bent al een echte surfdude dus! je kunt daar btw ook vet leuke surfkleding kopen van billabong en zo! maar dat heb je wrsl zelf ook al ontdekt.. ;-)
Krijg er heimwee van zowat! maar ik zou je nog wat tips mailen, dus hierbij:
als je in Hervey Bay komt, kun je daar allerlei (oa. 3daagse) toeren boeken naar Fraser Island, een eiland waar je alleen maar met de 4wheel drive op kunt en in tentje naar zonsondergang kijkt en zo, die toer heb ik zelf erg leuk gevonden. kun je ook zelf rijden in zo'n 4wheeldrive, ik had alleen toen mn rijbewijs nog niet, maar das wel cool.

en wat ik ook zelf echt awesome vond, was om een 3 daagse toer te boeken van Airlie Beach naar de Whitsundays.. en dan specifiek met de boot "The Defender", dat is echt een megazeilboot en zo cool! je krijgt er heerlijke maaltijden en samen heis je de zeilen en zo.. als het mooi weer is kun je op het dek slapen (alleen helaas toen ik er was, regende t s nachts) en dan zie je whiteheavenbeach en ga je snorkelen op plaatsen waar veel te zien is en zo!
ik volg je verhalen op de voet! leuk dat je zoveel verhalen en foto's op deze site plaatst!

Have fun and no worries! ;P
Groetjes Jacobien

Roald

Hey Mate,

Easy going ? What's up. Heb je de Aussie BBQ al meegemaakt. Want je krijgt honger van al dat surfen.
Wat zijn wij toch allemaal stresskikkertjes in dit land.
Dat merk je pas als je daar rondloopt. Ik jou geval surft.
Zo te horen is Jacobien er ook geweest. Het zijn goeie tips. Fraser eiland en Great Barrier rif (snorkelen en duiken)
Lekker genieten Johan !!

Groet, Roald

Klaas

Dude! What's up daar down under? :) Tis alweer een weekje stil, zijn we niet van je gewend. ;) Heeft de storm je toch te pakken gehad? :P Is het weer wat bijgetrokken? Hier ligt de sneeuw iig 5-10 cm hoog!

Jan Sjoerd

He Bakkertje, als ik dit zo lees heb je het daar prima naar je zin, om jaloers op te worden. Ben zelf net terug uit Tenerife, maar dat is niet te vergelijken met het mooie avontuur van jou. Ik hoop dat je nog vele mooie dingen gaat meemaken en ik hou het in de gaten. Groet JSV

Jacob

Eeeeyyy Bakkertje, mooi man zie dat het goed met je gaat en dat je het prima naar je zin hebt. Wij kunnen de winterkleding aan trekken terwijl jij lekker op de golven staat. Hey makker geniet er van en ik blijf je volgen. MAZZEEEEEL.
Groet Jacob

Groetejes Arno Eisma

Ha Johan,
Ik zit regelmatig op jou site te kijken.
Het ziet er allemaal geweldig uit, jij leeft nu in een compleet andere wereld. Ik zou zeggen geniet ervan, want voordat je het weet zit je weer in Sneek op het politiebureau. Je hebt het verdiend.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active